Страница 1 из 2

Ну наконец-то Lancer Evo X победил!!! (трафик жирный)

Добавлено: Вт фев 24, 2009 10:16 pm
gilev
http://www.brr.at/rtc-brr/1048/856/center/?ArticleID=
пока всего лишь в региональных раллийных гонках
но пилот не левый, из реальных международных соревнований
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]

Добавлено: Вт фев 24, 2009 10:19 pm
gilev
источник
http://www.brr.at/rtc-brr/1048/856/center/?ArticleID=
Raimund Baumschlager ist mit seiner Firma BRR - Baumschlager Rallye & Racing – auf dem Weg in ein neues Raimund Baumschlager BRR Roll out EVO X -Mitsubishi EvolutionRallyezeitalter. Anfang der Woche stellte der Serienstaatsmeister sein neues Arbeitsgerät vor, den BRR Mitsubishi Evolution ( Evo X ).

Добавлено: Вт фев 24, 2009 10:36 pm
XIMIKATOR
а чё у него фары не линзированые? кризис?

Добавлено: Вт фев 24, 2009 11:07 pm
Admin
кстати да.. тоже сразу обратил внимание.. фары то от десятки обыкновенной

Добавлено: Ср фев 25, 2009 9:18 pm
Antonio
У него и туманок нет, зато зеркала модные.
А в НАСКАР фары, памоиму, совсем наклеенные. 8)

Добавлено: Ср фев 25, 2009 9:43 pm
gilev
для ночных гонок видел, кенгурятник на радиатор с фарами ставят
и помоему это правильно

Добавлено: Ср фев 25, 2009 9:45 pm
gilev
вы обратите внимание
антену то они оставили, неужели радио слушают в гонке :)))

Добавлено: Ср фев 25, 2009 11:43 pm
Faraon
подиума под номер нету :D

Добавлено: Ср фев 25, 2009 11:46 pm
gilev
Валер, о чем ты, они машину дай бог если до конца 6го спецучастка не раздолбали,
видел же снизу переднего сполейра железку снизу
не спроста она там :)))

Добавлено: Чт фев 26, 2009 12:05 am
Faraon
carbon

Добавлено: Чт фев 26, 2009 10:31 am
scnextsb
а чё у него в порогах такие отверстия?

Добавлено: Чт фев 26, 2009 10:33 am
Shyrik
Наверное тюнинговался,где то в гаражах! :lol:

Добавлено: Чт фев 26, 2009 12:07 pm
gilev
будете смеяться, так они еще потом эвики продают
http://www.brr.at/rtc-brr/1193/1030/center/?ArticleID=
я скачал спецификацию их версии Mitsubishi Evo 9 Gr. N, gravel spec
вот что они сделали в 9м эвике своего:

Bodyshell, exterior

Striping of production car, body reinforcement and preparation to full Gr. N specification
Chrome molybdenum roll cage
according to latest FIA-standards (43 kg)
Welded axle stand points
Car inside painted in
silver and outside in blue metalic
Bonnet pins
Carbon ACD hydraulic-pump cover
Carbon-Kevlar Engine sumpguard
Under floor protection set
Mud flap set, under rear axle

Bodyshell, interior

GFK driver and co driver seats
6-point seat belts
Carbon driver- and co driver footrest
GEMS Display with Co – Driver funktions
Carbon door-covers
Anti-reflection coated instrument panel
3-spokes steering wheel
Anti-shatter-foil on the screens
FIA roll-cage-padding
Net for helmets
Net for jackets
Security-set (first-aid-kit, warning triangle)
Hydraulic special jack
Wheel spanner L/W version
Flexi Light on co driver side

Engine

Reworked engine with special con rod bolts and reinforced cylinder head bolts
Power and torque: 280 bhp at 3.970 rpm,
505 Nm at 3.720 rpm
Ralliart water radiator cap, 1,3 bar
Ralliart engine water thermostat, 71°C
Engine and gearbox mountings with reinforced Ralliart bushes
Engine ECU incl. ALS, water spray (GEMS) and launch control.

Добавлено: Чт фев 26, 2009 12:11 pm
gilev
Transmission

5 speed standard Gearbox
Reinforced, Sachs sinter metal clutch
Hydraulic Centre- and LSD Front Diff (Ralliart)
ACD ECU (GEMS)
Standard LSD Rear Diff with reinforced, both sides loaded bell will washers for preload

Suspension

Front and rear suspension with reinforced Ralliart bushes
Sachs Shock absorbers front and rear, 4 way adjustable
Sachs Springs front and rear

Brakes

Big Grp. N Brembo gravel brake system, incl. springs behind the pistons and racing brake pads
Combined steel and Aero quip brake pipes
Hydraulic handbrake, FIA approved

Fuel System

Standard fuel tank with carbon cover
FIA fuel sample and two filling/breather males
Aero quip fuel pipes

Exhaust

Special Gr. N down pipe
Lightweight straight pipe Exhaust System,
with motorsport Catalytic Converter

Electrical

BRR sub-modified wiring harness
Red top battery (5kg wight saving) with loom application – battery-connector inside
Competition safety cut-out switch
Peltor Intercom system

Safety

Fire-extinguisher automatic with electrical release (inside and outside)
Fire extinguisher hand hold

Добавлено: Пн мар 02, 2009 11:47 pm
OverTheSky
Люди так это загатовка RS там ваще ничего нету)) а вы про фары)))